Lördag 30/8-08

GRATTIS TOBIAS PÅ 16 ÅRS DAGEN!!!

Efter skolan igår (som jag slutade kl 10.30) åkte jag till Gina och Martin i väntan på att Linn ska sluta skolan. Träffade Stefan en sväng och sedan Patrik medan Gina, Martin och jag åt på Sibylla. = )
Gick med Patrik inne i stan en stund och sedan ringde Linn.. ÄNTLIGEN!!!! Skyndade till bussen och turen jag hade kom precis Motorvägsbussen till Timrå och ännu mer tur som jag hade satt Lise på bussen.

Kl 16 någongång åkte jag och Linn till Ica Maxi och handlade : ) där satt Timrå IK och fjollade på... Åkte hem och åt krocketter och kött. Så kom vi på att vi kanske skulle åka på bio. Frågade om Lise ville med och det ville hon ; )
Så vid 19 tiden åkte vi in och gick omkring på stan innan bion.
Vi såg Love Guru. Den va sämst, typ.!
Så tog vi bussen hem och somnade typ på en gång.

Imorse ringde klockan 08.30 , vi skulle in till Birsta och kika på Timråfjollerna. Det va Skoj.. : ) synd att inte Emelie kunde komma.. Blev också bjuden på McDonalds av Linns pappa. Gott ^^

Oooooccchhh NUUU..............................................
sitter vi hos farmor och farfar, har nyss  ätit mat. Så nu ska vi väl hitta på nått : )

Torsdag 28/8-08

HAAAAAATAR detta väder. Verkligen skit mycket.!!!

Regn Regn Regn Regn Regn och ännu mer Regn. Jävla höst.. Tycker att det nyss blev sommarlov och varmt. Men nu är det ju typ 3 månader sedan snart. :@

Idag har dagen gått bra. Sov hos Gina från igår till idag. Riktigt mysigt bor dom. Vi åt makaroner och köttbuller till middag MUMS!!! och sedan kollade vi på tv och spelade lite kort. Trevligt trevligt. Senare blev själklart jag trött efter en lååååång dag. Så jag somnade.

Vaknade i morse 06.17 av att Minya ringde. Hade inte sagt till henne att jag skulle sova hos Gina och Martin. Men så somnade jag om i 20 minuter sen klev jag upp och gjorde mig i ordning. 07.45 tog jag bussen till navet och väntade på Minya, så tog Hon, jag, Kim och Mehdi bussen till skolan... Började 08.40 med svenska. Hade namnleken och de va trevligt. Typ ingen kunde nått namn. Hehe.
Hade senare hade vi Matte, då blev det också namnleken, men vid det laget kunde vi redan namnen. Så slutade Stilhälsa kl. 10.50 ungefär. Så jag och Christina tog med oss Angelika på stan och visade var det fanns ett ATG ombud. Sedan drog jag och Angelika och träffade Gina, så vi gick och visade vart alla affärer finns. (Angelika kommer från Krokom) Sen Gick hon och jag och Gina köpte oss en milkshake på McDonalds. Så blev klockan mycket och Gina började och min buss skulle gå. Satt med Sissi, snackade med Kim om hans typ "uppväxt" eller vad man säger.

Och nu sitter jag här, alldeles ensam hemma.

Tisdag 26/8-08

Gääässsp..

Snacka trött nu iaf.
Klev upp 04.45 gjorde mig i ordning och Minya kom. Vi vandrade upp till bussen som gick 06.20.
Kom fram till sundsvall 07.55 och gick till Torget där klassen skulle samlas och sedan gå vidare till First Hotell och Käka frukost :D Väldans trevligt. När alla fått scheman och hade ätit upp så gick vi till Ego och lyssnade på en tjej som föreläste om kroppen och sådant, efter det så dansade vi afrikansk power dance , hade lite yoga och avslappning. Riktigt härligt. Slutade sedan kl. 11.30 ungefär. Så vi vandrade ner på stan och tråffade Gina : ) men hon skulle på lektion igen så jag och DeeDee drog vidare.
Vi handlade glass och gick ner på navet för hon skulle hem. Ensam blev jag kvar i stora staden.

Gick om kring och väntade på Lise dom slutade 13.30. Snackade lite med Sofia och så. Tillslut kom Lise och vi gick ner på navet och väntade på Linn, när hon kom med bussen fick jag även träffa Emelie = ) ett tag sedan.. Snackade lite med henne och så.
Linn, Lise och jag gick omkring och jag blev både kissnödigare och kissnödigare, tröttare och tröttare för var sekund. Tillslut blev det en snabb

Oooohh, jag måste kissa nu hejdå!!!

Till Linkan som jag snackade med i telefonen.
Sedan kom Sofie, även Johanna och Rebecka efter ett tag. Johanna och Sofie åkte hem så vi va fyra kvar som gcik och fika. Mysigt ställe va de : )
Och jag som va så himlans hungrir efter 4 timmar på stan köpte även en korv när vi skulle hem. GOTT ; D

Nu sitter jag här och ska strax gå och sova. Börjar 08.40 i morgon!! Suck. Slutar 16.25, sen blir det nog sova hos Gina : ) så...

...vi hörs / Sofia

Måndag 25/8-08 = Västermalm...

Äntligen hemma!!

Det har varit en rolig dag idag. Mycket nytt folk och nya klasskamrater... Känner typ inte nån än men det va ju bara första skoldagen.
Minya, DeeDee och Lise kände jag ju iaf, tur det : )
Träffade också Kicki och Jenny : ) två i min klass, elr en från hälsa stil och design och en från frisör, men vi kommer jobba så mkt ihop ändå.

Har mest bara suttit och lyssnat och gått runt idag. Trevliga lärare har man också som tur är. Längtar tills vi börjar med allt Hihi = )

Slutade kring 14.30 ungeför, Och då kanske klockan va 14.50 när jag och DeeDee for med bussen till navet, missade precis 15 bussen mot fränsta så vi fick sitta i stan till 16.30 så tåget gick. Så under tiden gick vi i lite affärer och vidare mot Shell vid tågstation, där ingen mindre än Jonathan Hedström, spelare i Timrå IK, va när på att köra in i mig och DeeDee.
Lite pinsamt hee. : )

Andreas Lindqvist är inte snäll med mig just nu !!

22:13

Nu jävlar börjar det bli nervöst...
...måste nog kanske gå och sova snart!!!!

Vid tre tiden frågar pappa om jag är redo att fara till Viskan. Självklart tror jag att vi ska fara till farmor och farfar... Men icke. Vi svängar istället åt höger än åt vänster och över bron, hamnar tillslut hos Sissi : ) Pappa min skulle kolla på nån bil som Perra hade. Jag umgås med Sissi, Inga-Britt bjuder på fika och sedan åker vi till Ede, och till nån sjö och ska kika på Sissis brors kompis som ska åka snöskoter på vattnet... Så jag och Sissi snackar och har väldigt trevligt : ) Far sedan vidare till farmor och farfar och hälsar på en sväng och vidare hemmåt... Där pappa bjuder på PIZZA!! Mätt blev jag.
Och nu for nyss Minya hem och det är dags för mig att göra kväll..
Får se om jag orkar skriva i morgon, men förmodligen.

Söndag 24/8-08

Hallå där.!

Nu när vi börjar i skolan, och i mitt fall gymnasiet i morgon så tänkte jag börja skriva blogg.

Lillgubben kom till mig igår, inte träffat honom på en vecka. (Han började hockeygymnasie i Umeå i Måndags.) Myyspyys hade vi =) Men så åkte han vi 12 idag, han skulle hem och packa och sedan sätta sig på tåget upp till Umeå igen. Får väl se när vi ses igen.

Jag är lite små nevös inför skolan i morgon. Känner inte någon. Men det blir nog bra får jag hoppas.