en helg med min oskar =)

Åkte till vännäs i torsdags med Bea. Kom till Umeå kring 4 och tog fem över bussen till vännäs. såååklart när vi kommer där har älskling träning, så jag följer med Bea till Malte en stund och går sedan hem till Oskar och äter lite mat. : ) Ser idol och har trevligt.
I fredags så sov jag medan oskar va på skolan, han kom hem typ halv 3, åt mat och följde med Oskar på hans träning, så duktig. Iaf duktigare än vad jag trodde, hihihi! Gick sedan till Ica där Gustavs flickvän väntade, trevlig tjej, gick hem till dom och åt lite mat igen. Kollade på ännu mer idol och sedan lite One Tree Hill.
I lördags blev jag ensamen igen på morgonen eftersom Oskars skola hade Öppet hus. Kring 11 kom Bea hem till oskar och sedan följde vi med Malte en sväng på skolan eftersom Oskar ännu en gång hade träning HAHA. Gick sedan hem , tog en dusch och slog på The proposal (?) bra och rolig film. Sedan när Oskar komme hem så gjorde vi oss i ordning och en kompis till Oskar och Gustav kom över med sin flickvän också åt vi tacos och hade allmänt trevligt och for sedan in till Umeå och såg på bio. Final Destination 3D. Sämst film, men ändå. Åkte tillbaka till vännäs och jag och oskar såg One Tree Hill och sov.


Tog 4bussen från Umeå igår, och kom till Timrå typ halv 8. åkte till Erika och Robin och sov där. =)
nu är jag hemma i Fränsta och är hur trött som helst.

heeej då =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men, hur stor sannolikhet är det egentligen på att jag skulle lyckas klicka mig fram till din blogg?

kände bara att jag var tvungen att skriva hej. hej!

håller med om biofilmen frästen, den var verkligen helt värdelös.



/oskar och gustavs kompis flickvän, haha :)

2009-10-05 @ 20:55:17
URL: http://isabellea.blogg.se/
Postat av: Gina

Låter som att du har haft en kanonhelg däruppe=D härligt att höra=D

2009-10-06 @ 15:04:39
Postat av: Anonym

ja, slumpen typ :)

var inne på nåns blogg, klickade på någon länk,

kom till någon annan, som hade länkat någon, osv, och tillslut hamnade jag hos dig! :)

2009-10-06 @ 22:33:27
URL: http://isabellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0