Jaaa faktiskt

jag blev faktiskt påkörd av en cyklist idag. hur stor är oddsen ? xD hahahhaha!! IDIOT! hans fel, han borde ha bromsat och kanske haft en plingklocka ???? Det är faktiskt inne i en stad med mkt folk! Jaa vilket fall som helst så fastnade/tog? han min väska, men stark som jag är så höll jag fast den så hårt så herrn våltade och slog huvudet i trottoarkanten, tur för han att han hade hjälm xD Inge fel på mig , mer än att väskan gick sönder på hm 3 ställen !



Aaaaaah!

säger bara, passa er!

Kommentarer
Postat av: Gina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag tror jag dör=P tack för dagens skratt sötfia=D

2009-10-14 @ 12:10:08
Postat av: Ewa

Ja det var ett tag sedan det nu!

2010-05-26 @ 22:43:58
URL: http://sofiiiaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0