trött? svar ja!

förstår inte hur trött man kan vara på mornarna egentligen. Sover på tåget och på SKOLAN innan vi börjar. SKÖNT! Ska blir ännu skönare med lite sovmorgon i morgon iaf.

Kom hem för ett tag sedan, kring 9. Mamma va hos syrran när jag sluta så jag for dit. Eller ja, hon va inte där när jag kom såklart, för hon va på birsta. Men Robin va hemma så jag la mig i soffan och sov nån timma.
Åt lite mat och efterrätt och sedan for jag och mamma ut till Birsta en snabbis. Köpte en roll on, hårsnoddar, en kofta, en t-shirt, ett linne och en annan tröja och även en väska =)
sedan fick jag köra hem.

Nu pratar jag med min älskling och ska snart sova =)
Godnatt alla glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0