Grattis Minya :D

Kom hem typ halv 8, var ju bjuden på tårta hos Minya som fyller 17 år idag =)
Först gick jag och köpte en subway macka för att sedan möta resten av "gänget" haha på Blå kiosken. (Kina mat = bläääää) Tog bussen upp till Minya och käkade maaat och fick mumsig efterrätt, Cheesecake, trevligt sällaskap också så tiden rann iväg fort. Sedan skynda Kamilla, jag och Sandra till bussen på navet och på bussen soooooooov jag. Hur skönt som helst.

Nu sitter jag och pratar med min lilla pluttis =) och kollar lite på House. Ska nog snart gå och sova, hihihihiii.

Idag hade jag matte prov, och seriöst så tror jag att jag hänger mig själv, IAF OM JAG INTE FÅR G som var på 10 poäng;s
Gick sedan till Bosse på industri och fick göra trafikantprovet ja missa förra veckan =)


Nu ska ja försöka få lite kontakt med snuttis som kikar på One Tree Hill :D

Hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0